Shop Mobile More Submit  Join Login
All My SIDE Characters -DONE- by XxSweet-CoffeyxX All My SIDE Characters -DONE- by XxSweet-CoffeyxX
EDIT: UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGHSDLKGLFDNH Finally DONE T//////////T!.... omg picture did not wanna load?! X//D
So I redid this 8I.....here is my first picture of "all my characters" All My Characters+side charas by XxSweet-CoffeyxXbut since my style started to change I had to change this as well X///D so there we go ;v;~

Now BI...

:bulletred::heart: stands for taken which mean the character has a special someone

:bulletgreen::heart: means the character is single and is open for suggestions ^^~ 

:bulletorange::heart: means the character is dating which mean it's meeting someone by the moment but yet is open for others but is harder to get too

:bulletpurple::heart: Means that the character is a player :horny:

:bulletpink::heart: is not a player, they are flirty people but they don't go all the way

:bulletblue: Can't couple up with/Not interested

:bulletblack::heart: means that the character has been through a break up.
RED = Still in love with the one it broke up with/are taken but still has feeling for the one it broke up with/SINGLE
GREEN = Has the person in mind and prefer to stay low/Open for suggestions/SINGLE
ORANGE = Dating

Objects = There might be Objects in the hearts that shows what the character has been through or what it is going through <33
Locked character: The ones with a little key lock is characters my closest friends want to pair up, it's a way for me to remember who they liked as well .v.
------------------

And that's all from me ;3;~ Hope you like my characters and PLEASE do not steal/copy or anything else you can come up with. Your not allowed to do anything with this artwork or my characters without my permission 

Art and character belongs to me :heart:

Original idea belongs to me, want to do something similar than please note me or send a message so I can see your wonderful work :heart:
Add a Comment:
 
:iconaritasum:
Aritasum Featured By Owner Jul 25, 2015  Hobbyist General Artist
OH MY you have so many characters xD they're all very cute btw <3
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist Artist
heh yeah this is only a part X//D I'm working on my walkers right now hehe, also thank you so much <33 ;v;
Designing characters is something  I love doing TvT <33 making backstories  and such ;3
Reply
:iconxxstarcatcherxx:
xXStarCatcherXx Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
LIAR<3333333333 I love demon children ewe and Benji<33
is it cool if we could try pairing either one with one of my ocs?;-;I havea
few singles babies I'd like to try out

OMmmg xD I died at Brad omg i love his facial expression~ I love your short characterrs~~Their so mini!!~~

Johanna is super mini~<33She's a cutie funszied baby<3
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
awww ahha eep happy to hear sweet X///D

and I don't mind having a look at them ^^!

oh haha thank u XDD Brad is a silleh man ;D

she is tin ytiny ;v; <33
Reply
:iconxxstarcatcherxx:
xXStarCatcherXx Featured By Owner Jul 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
eee here they arre sta.sh/2bxmppoh97z?edit=1 and Nini xxstarcatcherxx.deviantart.com… (I just put thme all into stash cuz i
didn't want to spam you with linkkkks) most of them are kinda short ranging from like..5"3-5"7 Emunal
is tall he's like 5"11 I just wanted a tall uke xD~My character's aren't the best but its worth a try >.<~

XDD He be very silly 

Tiny babies aaaa<333 they are best babies ;w;~
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner 11 hours ago  Hobbyist Artist
it's  always worth a try and oh my I really do like their designs ovo!! you got some well done character here hehe >u< tho sadly I don't have straight guys left at the moment ;^;!

but the ones I do like is Victor and Paul ovo <33
Reply
:iconxxstarcatcherxx:
xXStarCatcherXx Featured By Owner 10 hours ago  Hobbyist Digital Artist
aa thank yooou ;;;;-;;;;<33333 Saame almost all my guys are semes and my last straight guy got
taken lastnightXD

yaay!~-confetti throw-Who would you like to pair them with?
Reply
:iconfanofponiesandsonic:
fanofponiesandsonic Featured By Owner Edited Jul 13, 2015  Student Artist
OMG OMG OMG 
I can create a boyfriend/girlfriend for Jalen or Chad Q.Q ??
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
omgogmogmgogom whuuuut Q////A/////Q
Reply
:iconfanofponiesandsonic:
fanofponiesandsonic Featured By Owner Jul 24, 2015  Student Artist
f you don't want is ok
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner 11 hours ago  Hobbyist Artist
how do you know FI
Reply
:iconfanofponiesandsonic:
fanofponiesandsonic Featured By Owner 10 hours ago  Student Artist
hmmm ...first you tell me to whom create a boyfriend(or a girlfriend), I create one and tell me if you like if you do not like its okay


so sorry for the bad english
Reply
:iconr-redbob:
R-redbob Featured By Owner Jul 13, 2015  Student General Artist
I need Garry DX hehe awesome, how can be locked for a friend and not interested ?
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
awwww haha X///DDD

well for me to lock a character it's more of a..umm o3o... I have choosed a partner for him and the story of them both are being planned pretty much, when a chara is planned with someone else than yesh I wil lock them ^^ tho I have to be happy with it and sure of it 
Reply
:iconr-redbob:
R-redbob Featured By Owner Jul 25, 2015  Student General Artist
oh great :)
Reply
:iconxxnecrofantasiaxx:
xXNecroFantasiaxX Featured By Owner Jul 12, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Garry looks so cool, could I possibly ship with him or Benji?
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
hehe thank u so much ^^ and I'm not sure sweet ;v; I'm quite careful when it comes to pairing up <3
Reply
:iconserkkiit:
Serkkiit Featured By Owner Jul 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
WHO IS NOAH CURRENTLY SEEING !? That amazing outcast fisher name Ekko !.. What a waste |'I
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 12, 2015  Hobbyist Artist
he ishh dating Ekkoooo ofc X///DDDD eeeeeeek X///D
Reply
:iconserkkiit:
Serkkiit Featured By Owner Jul 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ssssssssh, Noah is wasting is tiiiiiiime with Ekkooooooooooo ! Nobodu even respect Ekko(Not even his own little brother wtf Ekko) and then here's this shy isolated bby named Noah.. Aaaaaaaaaaaaahhhhhh

Ship it, ship it to japan i swear
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 21, 2015  Hobbyist Artist
noooo his nooot -throws Noah at Ekko- they be all lovely dovly >///u///< <333

HAHA X//DDD
Reply
:iconserkkiit:
Serkkiit Featured By Owner Jul 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
WHAT CHU DOING ! BBY NOAH NEED A BETTAH MAN AAAAAAAAAAH !
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 22, 2015  Hobbyist Artist
nuuuuuuu he needs his EEkkkooo >/////3//////<!!!
Reply
:iconserkkiit:
Serkkiit Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
Sssssssssssssssssh *pet screen* Nobody got time for Ekko~
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
hahah X'DDD
Reply
:iconhurricane-smokebomb:
Hurricane-smokebomb Featured By Owner Jul 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
I have so many fav charas here and a few favs from thw single charas owo I wish I could have a couple with you q-q
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
haha soon enough I have no one left X//DDD gotta be a stop somewhere ;A;


safsdg aww sweet ;3; who knows someday I might ;v;??
Reply
:iconhurricane-smokebomb:
Hurricane-smokebomb Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
well I kinda can throw that dream into the trash :/ becauz I will leave Deviantart
Reply
:iconhanni-sue:
Hanni-Sue Featured By Owner Jul 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
I have someone for Benji ;0; Maybe we could try? I love him!
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
aww hello there sweet >u</) and oh tell me about this fella for him ovo?
Reply
:iconhanni-sue:
Hanni-Sue Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ahh I gonna have to draw him ;v; he's mostly bubbly and outgoing
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Artist
well than I will have to wait for him to be done ^v^
Reply
:iconhanni-sue:
Hanni-Sue Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
Of course x3 ill draw him tomorrow and link you
Reply
:iconxxloutheraccoonxx:
xXLouTheRaccoonXx Featured By Owner May 20, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Zack don't u dare yell at coffeey >Bl I love when she makes more characters!
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner May 24, 2015  Hobbyist Artist
awww thank u dear ;A; Zack won't get any cake ene! X'DD
Reply
:iconxxloutheraccoonxx:
xXLouTheRaccoonXx Featured By Owner May 24, 2015  Hobbyist Traditional Artist
No prob <3 I think that people shouldn't have a limit of how many characters they have.
Omg! XD. Can i have some? ;v;
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jun 2, 2015  Hobbyist Artist
aww well that's a nice thought ;v;
you may ouo have some <33 -gives u cake-
Reply
:iconxxloutheraccoonxx:
xXLouTheRaccoonXx Featured By Owner Jun 2, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Thank u ^^
Yay! *eats cake*
So how are u doing? ^^
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jun 2, 2015  Hobbyist Artist
doing alright so far hehe wbu ouo liking dat cake? ;D
Reply
:iconxxloutheraccoonxx:
xXLouTheRaccoonXx Featured By Owner Jun 2, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I'm doing better an the cake is delicious ;D
U off school?
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jun 2, 2015  Hobbyist Artist
haha good >u<
and soon ouo I'm off next week I think o3o not quite sure .3. <33 wbu ^^
Reply
(1 Reply)
:iconxx-kaii-xx:
xX-Kaii-Xx Featured By Owner May 16, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Rjdnshhdsnfi QAQ~~
SOO MANY EPIIC OCSS, AS USUALL!! :heart:
Love 'em all~! >u< <33

//ReeaalllyywantstopairupwithyourMathew Q0Q~~
///butmyOCssuuck xD....
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner May 24, 2015  Hobbyist Artist
sdnjkdghkfg meeeehhhpp me can't help it I alreaady got like 4 more to add ;A;SDFDSG

awwsdlkfjdgj and don't say that D: I'm sure they are bootifl ;v;
Reply
:iconxx-kaii-xx:
xX-Kaii-Xx Featured By Owner May 25, 2015  Hobbyist Traditional Artist
hdjZHX omgg gurll!! x''DD~

jedhwjkdhcjldjcljedjhle QQAQQ....
//AGHHMEANTTOSAYMAXWELL ;;;;"
omgomgomgomgomg I'm soo soryyy >//A//<""

hjdksg I'm a little dyslexic qcq"..
and stupid ;n;'....

fjdlkch not reallyy qwq but thaankss ;; // ;; <333
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jun 2, 2015  Hobbyist Artist
dskjfdkhgkdfg hahaha it's ok X//DDD don't u wooorrryyy <33

oh don't u worry at all ;v;!! I understand me sorry for poiting it outsdgf <33

your welcome >u<
Reply
:iconxx-kaii-xx:
xX-Kaii-Xx Featured By Owner Jun 10, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Okayyy ;;;~
Seeeee, the nicenessss ;A; <333


Sooo, Maxwell iss a straight-but-submissive, right~? QwQ
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner Jun 10, 2015  Hobbyist Artist
asfsdg <333

Maxwell can be both ;v; his pretty much bisexual, quite ignorant boy haha X////3
Reply
:iconxx-kaii-xx:
xX-Kaii-Xx Featured By Owner Jun 14, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Ooh, I see~ eue 
Haha xD

Hmm welll, maybe one of my tripletss (HillaSolo or Sidia) ;v;~
If not any of them, I doo have more OCs that I can offer~ (Both female and male ones.. Tho they're WIP, I can still show you, if you'd like vuv~)
Reply
:iconsone97:
sone97 Featured By Owner May 5, 2015  Student General Artist
soooo many side characters!! btw Armando has some really well done markings 
Reply
:iconxxsweet-coffeyxx:
XxSweet-CoffeyxX Featured By Owner May 24, 2015  Hobbyist Artist
ikkkknnoooooooooooow X//DDD and htank u <3
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1700 × 7899




Details

Submitted on
May 3, 2014
Image Size
1.8 MB
Resolution
1700×7899
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,839 (4 today)
Favourites
182 (who?)
Comments
1,144
Downloads
81
×